Trustpilot

Afsendelse og levering

Hurtig og effektiv levering

Afsendelse og levering

Vi gør alt for at tilbyde dig det højeste serviceniveau. På grund af de mange forskellige varer, der tilbydes, kan omkostningerne og leveringstiden afhænge af den samlede vægt af de bestilte produkter - deres dimensioner og den valgte betalingsform.

Den faktiske fragtpris vises hver gang på produktets side og opdateres, når du lægger flere produkter i indkøbskurven.


Afhentning

Det er muligt at afhente i vores butik ul. Budowlana 30, Lublin i Polen, mellem kl. 8.00 og 15.30. Afhentning koster 0 DKK.


AFSENDELSE OG LEVERINGSTID

Når vi har modtaget din ordre i vores system, informerer vi dig via e-mail om de bestilte produkter. Ordren behandles, så snart vi har modtaget din betaling. Bemærk venlist, at betaling via bankoverførsel bogføres i løbet af 2 bankedge.

Det tager 2-3 arbejdsdage at gennemføre ordren. Vi holder dig informeret via e-mail om forløbet af hele ordren, og når pakken forlader vores lager, modtager du information fra os med et trackingnummer til at spore pakken.

I tilfælde af forsendelser med palletter kan forberedelsestiden tage 3-4 arbejdsdage, hvilket vi også informerer dig om, når du bestiller.


OBS: KONTROLLER VENLIGST PAKKEN VED MODTAGELSEN. I TILFÆLDE AF SKADER UNDER TRANSPORTEN BEDES DU SKRIVE EN SKADESRAPPORT MED KUREREN OG KONTAKTE VORES KUNDESERVICE.


PAKKESPORING

Kunden med trackingnummer kan selv kontrollere, hvor de varer, han har bestilt, er ved at klikke på de angivne links (her links til sporing af de transportører, der sender til os) og kan få oplysningerne direkte fra den transportør, der foretager leveringen.

Ved at indtaste pakkenummeret i det relevante felt vises detaljer om leveringsdatoen.


HVAD HVIS LEVERINGEN ER FORSINKET?

Det nemmeste er at kontakte det kurérfirma, du valgte ved købet, og angive dit trackingnummer.

PostNord Mandag til fredag
Kl. 10.00-13.00
+45 70 70 70 30
GLS Mandag til torsdag fra 8.30 - 20.00
Fredag fra 8.30 - 19.00
Lørdag fra 9.00 - 15.00
+45 76 33 11 11
Raben +48 46 814 82 20
DB Schenker +45 32425000
DHL +45 70345345

Du kan også henvende dig til vores kundeservice på tlf. +45 787 25 606.


VIL KUREREN RINGE TIL MIG, FØR PAKKEN LEVERES?

Ja, men det er kun kureren med en palleforsendelse, der har en sådan forpligtelse. Når en kunde bestiller dele, der skal sendes med pakke, er kureren ikke forpligtet til at gøre det. Hvis kunden ønsker, at han skal ringe før levering, bedes du skrive det i feltet "bemærkninger til kureren", når du placerer ordren.


KAN JEG ÆNDRE LEVERINGSADRESSEN, NÅR PAKKEN ER PÅ VEJ?

I dette tilfælde skal du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt.


Vilkår og betingelser for kurertjenester

pixel